maandag 4 maart 2013

Geluksvogel


Vorige week werd ik wel heel aangenaam verrast. Ik zat wat te scrollen door mijn nieuwsoverzicht op Facebook, en zag ineens ergens mijn naam tussen staan. Wie had er wat over mij te vertellen?! Ik scrolde meteen terug en zag dat het Douglas was. “Het zal toch niet waar zijn?” dacht ik. Maar het was echt zo! Ik had een €100,- giftcard gewonnen met de prijsvraag. Ik sprong een gat in de lucht, want deze bon kon ik goed gebruiken.

Als ware beautylover heb ik altijd en overal een wishlist bij de hand. Hij staat in mijn telefoon en is oneindig. Sommige dingen staan er al eeuwen op. Of omdat ze onbetaalbaar zijn, of omdat ik het niet echt nodig heb. Maar met deze geweldige prijs kan ik weer een aantal mooie producten van mijn wensenlijstje afstrepen.

Met zoveel moois bij Douglas is het kiezen nog een hel; waar moet ik beginnen?! Mijn moeder riep al: “Nog meer Chanel-nagellakjes!” Maar om eerlijk te zijn staat er op dit moment maar eentje écht bovenaan mijn wishlist, de meeste heb ik inmiddels al in mijn bezit.

Als we mijn wishlist van hierboven van links naar rechts bekijken, komen we eerst een mooie Mac lipstick tegen. Dit is de kleur Peach Blossom, een Cremesheen lipstick. Ik houd van nude kleurtjes op mijn lippen. Ik heb laatst mijn eerste Mac lipstick gekocht (ja ik weet het…nogal laat) en ik ben er echt ontzettend blij mee.

Naast de lipstick van Mac zie je Lancôme Hypnôse Senses, een zoete maar frisse geur. Ik koop graag beautyproducten, maar een geurtje koop ik niet zo gauw voor mezelf. Deze van Lancôme staat al een tijdje op mijn wishlist. En ik vind het nu een goed moment om deze parfum een plekje in mijn stash te geven.
Als ik een parfum wil, zoek ik ook altijd advertenties van de geur op. Zo kom je alvast een beetje in de sfeer…
De Mac 213 Fluff brush is in mijn ogen een echte musthave. Ik heb nu de 239, maar die is wat aan de grote kant. Dus voor het fijnere werk zou ik graag de 213 willen hebben. Maar ik draag niet zo vaak oogschaduw, dus vind ik het zonde om nog een dure oogschaduwkwast te kopen.

Als echte Chanel-addict heb ik natuurlijk geen wislist zonder Chanel producten. Deze Rouge Coco Shine in de kleur ‘Boy’ kan ik dan ook niet weerstaan. Ik heb al twee Rouge Coco Shines, en ze zijn geweldig. Hydrateren perfect en voorzien mijn lippen van een mooi, subtiel kleurtje.
Naast advertenties van parfum, zoek ik ook altijd advertenties van Chanel producten die op mijn wishlist staan. Bij deze advertentie krijg ik een zomers gevoel. Hebben die Rouge Coco Shines! 
De Météorites Poudre de Perles van Guerlain staan echt al ontzettend lang op mijn wishlist. Typisch zo’n product dat je niet nodig hebt, maar wel ontzettend mooi en leuk is om te hebben. Regelmatig zie ik dit potje met gekleurde parels voorbij komen op beautyblogs. Mijn hart gaat er sneller van kloppen. En ik krijg er een gevoel van luxe bij. Mijn moeder vindt dat ik voor deze parels moet gaan. Omdat je dat niet zo snel voor jezelf koopt, maar het wel ontzettend mooi is om te hebben. En ik denk dat ik naar haar luister…

Als een na laatste op mijn wishlist: Clinique Chubby Stick Intense in de kleur Curviest Caramel. Ik heb al een aantal Chubby Sticks in mijn bezit, en o wat zijn deze fijn. Ze verzorgen mijn lippen en laten ze stralen met de leukste kleurtjes. Nu heeft Clinique onlangs een intenser gekleurde lijn uitgebracht. En daar wil ik er minstens eentje van hebben.

En last but not least: Chanel Tentation. Wauw. Dat is wat ik denk als ik swatches van deze kleur zie. Ik ben de laatste tijd erg into de dieproze kleurtjes die bijna rood zijn. Deze van Chanel heeft ook nog eens een prachtige glans, en een soort van blauwe gloed. Ik ben om. I. NEED. IT.

Welke beautyproducten staan er bij jou op je wishlist? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten