donderdag 7 maart 2013

Chanel Fall/Winter 2013/2014


Een show waar ik altijd naar uit kijk is die van Chanel. Op de één of andere manier doen die prachtige tweed jasjes mij altijd denken aan mijn oma, die echt een ster was in het maken van kleding. Ik zeg ook altijd dat ik die voorliefde voor mode dus niet van een onbekende heb.
Ieder seizoen weet Karl Lagerfeld de modewereld weer even op zijn kop te zetten met een spetterende show en een nóg mooier decor. Ik hoop hier ooit eens bij te mogen zijn. Tot die tijd doe ik het met filmpjes op YouTube en foto’s van de show. En die foto’s deel ik vandaag met jullie.

Naast dat ik hoop ooit een show bij te mogen wonen, droom ik ook over een fijn tweed jasje, 2.55 it-bag en Chanel ballerina’s. Maar goed…ook die zullen waarschijnlijk voor eeuwig op mijn wishlist blijven staan. Maar daarom kan het geen kwaad om weg te dromen bij alle mooie beelden.

Er is - zoals altijd – veel zwart te zien op de catwalk van Chanel. Maar daarnaast zien we ook veel blauwtinten en multicolor tweed. Ook werd er gebruik gemaakt van prints op donkerblauw, wat ik er sjiek, maar speels uit vind zien. Voor de rest spreken de see-through items mij ook, maar meer in de vorm van een blouse.

En what about Elixir, de nieuwe nagellak kleur?! Ik vind hem er mooi uit zien, een kleurtje waar ik al een tijdje naar op zoek ben. Mooi rood/roze met een vleugje oranje. Ik ben benieuwd vanaf wanneer deze te koop zal zijn. Hopelijk duurt dat niet zo lang meer, haha. Voor nu heb ik wel weer even genoeg gezegd. Veel kijkplezier…










Beeld: vogue.nl, ilovefashionnews.nl, showstudio.com, thesartorialist.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten